carolinhelena.blogg.se

Detta skulle ju bli billigt.

Publicerad 2013-04-14 11:16:12 i Tvillingarna

"Gud så bra, vi har ju allt. Vi behöver inte köpa något alls den här gången, det kommer bli billigt. Bara några nya kläder". Haha, eller hur. Hejåhå, där ser vi hur pengar flyger iväg. Skönt att både jag och Mange denna gång båda två har jobb. Jag sålde iväg enkelvagnen igår till en kvinna, för nästa månad blir det att beställa en ny tvillingvagn. Hittat en som vi båda faktiskt gillar, och till ett väldigt bra pris faktiskt.
 
 
Vi låg igår kväll hur länge som helst och tjuvlyssnade på bebisarnas hjärtljud. (har en doppler)
Det är så mysigt att få höra våra små skorporshjärtslag. Ett bra avslut på en lördagkväll.
 
 
Nä, nu så ska jag försöka hitta min försvunna nyckel så jag kan boka en tvättid och tvätta.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela