carolinhelena.blogg.se

v.15

Publicerad 2013-04-20 17:00:15 i Allmänt

Vi är nu redan inne i v.15 (14+2). Min mage är nu lika stor som den var i v.25 när jag var gravid med Elias. Och det märks på kroppen, har ont i ryggen nästan varje dag och kväll, och de dagar jag har jobbat är jag helt utmattad på kvällarna. Jag och en kompis tog oss en promenad in till stan igår på dagen, och efter den korta promenaden och tiden inne i stan resulterade att jag grinade när jag kom hem för att det gjorde ont i rygg och höfter.


Det har verkligen börjar att sjunka in nu i huvudet, och vi längtar massvis tills våra små kommer till världen. I Maj så är det dags för RUL:et, och känner mig extra pirrig inför det eftersom vi bestämt att kolla könen på de små barnen. Jag lyssnar ofta på de små barenen i magen med min doppler. Små små underbara hjärtslag från 2 älskade bebisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela